9/09/2013

Banh mi czyli wietnamska kanapka


Vietnamese rolls - wg mnie najsmaczniejszy fast food wszech-czasów! Prosty do zrobienia, mało składników, lekki i bogaty smak. PYCHA! Mój przepis się trochę różni od oryginalnego, ponieważ zamiast kolendry użyłam wietnamskiej mięty - którą akurat miałam i której smak uwielbiam. 

4 bułki (najlepiej własnej roboty)
jedna podwójna pierść z kurczaka
1 ogórek
1 marchewka
majonez kewpie 
kolendra lub wietnamska mięta
mąka
jajko 
panierka panko 
olej


kurczaka kroimy na 4 kotlety, rozbijamy tłuczkiem, obtaczamy w mące, roztrzepanym jajku i panko. Smażymy na oleju, aż panierka będzie rumiana. Bułki przekrawamy, smarujemy majonezem kewpie, układamy kotlety, plastry marchewki i ogórka (ja użyłam obieraczki do warzyw, żeby plasterki były cienkie), dużo mięty i odrobina majonezu na wierzch. 

Smacznego! 
O. 




6 komentarzy:

  1. Fajna kanapka. Ciekawa propozycja. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wietnamską kuchnię, ale tej kanapki nie znałam do tej pory. Fajny pomysł na smaczną przekąskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybki przepis na pyszną dorade ! :) Max 30 min i danie gotowe :)

    Przepis napisał Giancarlo Russo Kucharz przygotowujący dania dla najbardziej znanych polityków, biznesmenów, aktorów,piosenkarzy oraz firm wiodących na rynku polskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kanapka:) chyba dzisiaj na kolację skorzystam z przepisu:)

    OdpowiedzUsuń