1/25/2011

Ryba w czarnym sezamie



Zdjęcie może nie jest zbyt szczęśliwe, ale w smaku całe danie robi wrażenie.. :)

2 duże płaty mintaja
10 dag czarnego sezamu
2 jajka
4-5 łyżek sosu sojowego
2 łyżeczki zmielonego imbiru
pieprz

Rybę umyć i pokroić na mniejsze porcje. Włożyć do głębszego naczynia oprószyć imbirem i zalać sosem sojowym. Odstawić na 20 minut. Obtoczyć w roztrzepanym jajku a następnie w czarnym sezamie, posypać czarnym pieprzem. Smażyć na tłuszczu około 10 minut.

Ja zrobiłam do tego szpinak z orzeszkami pinii oraz pomidorowy ryż.

 Od jakiegoś czasu robię się specjalistką od ryżu i gotuję go już w domu na tysiąc różnych sposobów.. dziś wymyśliłam, że spróbuje odtworzyć ryż , który podają do ryby w jednej z restauracji. Dlatego ugotowałam 2 paczki ryżu na kostce rosołowej. Kiedy był już gotowy wrzuciłam go na patelnie i dodałam dwa małe słoiczki koncentratu pomidorowego. Dokładnie wymieszałam , zmniejszając przy tym ogień .  Dodałam łyżkę sosu Vifon (taki mały chiński) i doprawiłam ostrą papryką.  Dokładnie podsmażyłam. W smaku był identyczny ... jestem dobra w podrabianiu :P

Mniam !
Kami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz